Valokuvablogi

Valokuvablogi, valokuvista ja niistä aivopieruiksi kutsutuista tekstinpätkistä. Ei vain Sinulle vaan lähinnä minulle.

Kerään tähän blogiin valokuvia sekä tyhjennän välillä päätäni...

maanantai 15. elokuuta 2011

näin siinä sitten kävi...

Olen ollut aina kaikkea tätä vastaan. Twiittaan naamakirjoja myspaceen. Ja nyt sitten naputtelen ihkaensimmäistä bloggaustani. Suokaa minulle ymmärtämyksenne ja anteeksiantonne.

Se miksi minä nyt kaikesta paatoksestani huolimatta aloittelen moista "päiväkirjaa", on se suloisen autuas ajatus, päivittäisistä merkinnöistä ja huomiota herättävän kauniiden valokuvien lisäilystä blogiini.

Vaikka jo nyt tiedän, että ei pitkää aikaa vierähdä kun nurkkajumala iltaisin hypnotisoi minut liikkuvalla värikuvallaan, eikä mitään blogikirjoitus aikaa muka löydy... kiirekin on ja pelit ja treenit... ruuan laittoa... pyykit vielä... läksyjen tarkistusta... ja legot... kulta, keitetäänkö vielä kahvit... mä käyn ensin pihalla...

Alkuun nyt sitten on kuitenkin tämä kuhertelukausi tämän blogin kanssa ja sille löytyy AINA aikaa, joten käytetään into hyödyksi ja koitetaan lisäillä vaikka kuvia...















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti